نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی

یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین صنایع دنیا صنعت حمل‌و‌نقل است که باعث می‌شود به عنوان یک شاخص اقتصادی برای کشور‌ها مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

صنعت حمل‌و‌نقل به چهار بخش تقسیم می‌شود:

  • زمینی
  • هوایی
  • ریلی
  • دریایی 

در دنیا امروزی به دلیل افزایش میزان حمل‌و‌نقل کالا و مسافر، نیاز به داشتن یک برنامه جامع و کاربردی برای مدیریت حمل‌و‌نقل حس می‌شود. مجموعه کاوش با انجام بررسی‌ و استفاده از دانش متخصصان این مجموعه اقدام به تولید نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کرده است تا نیاز اصناف و کسب و کار‌ها را برطرف سازد. شما می‌توانید برای دریافت نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل در این صفحه اقدام کنید.

نرم افزار مدیریت حمل و نقل

چرا نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کاوش؟

نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی کاوش شامل تمامی اطلاعات قراردادها میان کارفرما و پیمانکار، میزان خرید مصالح ساختمانی و… است. با نرم افزار پیمانکاری کاوش به ریز اطلاعات حساب‌های شرکت‌تان نظارت داشته باشید. 

 

دموی رایگان

بهتر است قبل از خرید نرم افزار، محیط و امکانات آن را بصورت رایگان مشاهده نمایید.

پشتیبانی و آموزش

نرم افزاری با بهترین امکانات اگر آموزش و خدمات پس از فروش نداشته باشد، کارا نخواهد بود.

بروزرسانی مستمر

نرم افزار باید با علم روز بروز شود در غیراینصورت بعد از مدتی قابل استفاده نیست.

قدمت و سابقه

نرم افزاری را انتخاب کنید که سابقه روشنی در گذشته و تکیه گاهی برای چند سال آینده باشد.

امنیت و اطمینان

نرم افزاری که محل ذخیره اطلاعات مهم یک کسب و کار است باید عاری از هرگونه خطا، مشکل و خرابی باشد.

قیمت

گران یا ارزان بودن نرم افزار دلیل بر خوب بودن آن نیست، قیمت گذاری باید دقیق و منطقی باشد.

دموی رایگان

بهتر است قبل از خرید نرم افزار، محیط و امکانات آن را بصورت رایگان مشاهده نمایید.

پشتیبانی و آموزش

نرم افزاری با بهترین امکانات اگر آموزش و خدمات پس از فروش نداشته باشد،کارا نخواهد بود.

بروزرسانی مستمر

نرم افزار باید با علم روز بروز شود در غیراینصورت بعد از مدتی قابل استفاده نیست.

قدمت و سابقه

نرم افزاری را انتخاب کنید که سابقه روشنی در گذشته و تکیه گاهی برای چند سال آینده باشد.

امنیت و اطمینان

نرم افزاری که محل ذخیره اطلاعات مهم یک کسب و کار است باید عاری از هرگونه خطا، مشکل و خرابی باشد.

قیمت

گران یا ارزان بودن نرم افزار دلیل بر خوب بودن آن نیست، قیمت گذاری باید دقیق و منطقی باشد.

رضایت کاربران از کار با نرم افزار کاوش فردا

شما می‌توانید رضایت مشتریان شرکت کاوش فردا را از محصولات مشاهده کنید.

سرکار خانم آتش

حسابدار مجموعه اطلس راه اروپا

جناب آقای خیرالهی

مدیریت شرکت حمل و نقل بین المللی شارآسا

رضایت شرکت ستاره سیستان زمین یکتا
رضایت شرکت وفاراه
رضایت شرکت خاور زمین طوس
رضایت شرکت روشنا سیر فرادیس جنوب
رضایت شرکت آلتون ترابر
رضایت شرکت قاصد

لیست امکانات نرم‌افزار حمل‌و‌نقل کاوش- نسخه CMR (راه نامه)

نمایش همه

لیست امکانات نرم افزار جامع مدیریت حمل و نقل کاوش

کلیه امکانات نسخه CMR (راهنامه) به انضمام امکانات ذیل:

نمایش همه

با توجه به اینکه برخی امکانات نرم‌افزارها (مانند اخذ کد رهگیری در نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل) مستلزم اتصال به سامانه و وب سرویس‌های ثالث (مانند اداره کل حمل‌و‌نقل کشور) هستند، مجموعه کاوش هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال از دسترس خارج شدن و یا تغییرات در سامانه بدون در اختیار قرار دادن مستندات و بسترهای مورد نیاز صحیح نداشته و ملاک کارکرد ویژگی مربوطه، عملکرد سرویس‌ها تا لحظه خرید نرم‌افزار توسط خریدار است.

مجموعه کاوش علاوه بر این نرم‌افزار محصولات دیگری مانند نرم‌افزار مدیریت اتحادیه و … را نیز تولید کرده است.

خرید نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل بین‌المللی کاوش

در مجموعه کاوش سعی بر آن است که بهترین محصولات با کارایی و کیفیت بالا تولید شوند که قادر باشند نیاز کاربران را پوشش دهند. نرم ‌افزارهای مجموعه کاوش شامل انواع نرم‌ افزار حسابداری و مدیریتی می‌شود. شما می‌توانید برای خرید نرم‌افزاری مدیریت حمل‌و‌نقل و یا سایر محصولات کاوش از این صفحه اقدام کنید؛ همچنین امکان استفاده از نسخه دمو نرم‌افزارها فراهم است تا با آگاهی از امکانات و ویژگی‌های محصول آن را خریداری کنید.

نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش در سه نسخه CMR، برنزی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود و شما می‌توانید مطابق با نیاز خود هرکدام را خریداری کنید.

نسخه CMR (راهنامه)

5 میلیون تومان

نسخه برنزی

10/500 میلیون تومان

نسخه نقره‌ای

15/500 میلیون تومان

نسخه طلایی

25 میلیون تومان
بسته نرم افزاری خریداری شده با ارسال رایگان و از طریق پست پیشتاز به تمامی نقاط کشور، به دست شما خواهد رسید.
در ضمن تمامی محصولات با لایسنس مادام العمر و پشتیبانی رایگان 1 ساله به شما ارائه می‌شود.

اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار

کاوش تولید کننده بهترین نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریتی

مجموعه کاوش به عنوان معتبرترین تولید کننده نرم‌افزار‌های حسابداری و مدیریتی، همچون نرم‌افزار حسابداری شرکتی و … فعالیت خود را سال‌ها پیش شروع کرد. این مجموعه از بهترین و زبده‌ترین افراد برای تولید نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی استفاده می‌کند. 

هدف مجموعه کاوش در تولید نرم‌افزارها رفع نیاز اصناف و کسب و کارها با کم‌ترین هزینه است. برای دستیابی به این هدف امکاناتی که ممکن است برای همگی کاربرد نداشته باشد را به عنوان نرم‌افزارهای سفارشی عرضه می‌کند و شما می‌توانید این امکانات افزودنی را به صورت جداگانه خریداری کنید. 

تمام تلاش ما در این مجموعه تولید نرم‌افزارهایی مطابق با استانداردهای روز دنیا و سهولت در استفاده است.

معرفی نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش

نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش با توجه به افزایش گستره تجارت و کاهش تأثیر فاصله مکانی میان خریدار و فروشنده به واسطه ظهور تکنولوژی‌های نوین همچون تجارت الکترونیک و بالا رفتن حجم سفارشات و اهمیت دقت و سرعت فعالیت شرکت‌هایی که مسئولیت حمل‌و‌نقل کالاهای تجاری را به عهده دارند، به وجود آمد.

تعداد بالای فرایندهای بارگیری، انتقال و تحویل کالاها از مبدأ‌های متنوع به مقاصد مختلف نیاز به کنترل و اشراف دقیق توسط مدیران و مسئولین امور اجرایی دارد که سیستم‌های دستی و سنتی به دلیل سرعت و دقت پایین به طور حتم پاسخگو نیازهای این نوع شرکت‌ها نخواهند بود. لذا طراحی و پیاده سازی نرم‌افزار حمل‌و‌نقل که توانایی اتوماسیون فرایند مدیریت و برنامه ریزی و همچنین گزارش گیری از اطلاعات وارد شده را با سرعت و دقت بالایی انجام دهد ضروری به نظر می‌رسد.

اگر در حرفه خود با مشکلاتی از قبیل موارد زیر مواجه هستید حتما نرم‌افزار مدیریتی حمل و نقل را تهیه کنید:

  • خسارت‌های ناشی از اتمام Free Time, هزینه دموراژ و هزینه انبارداری
  • عدم آگاهی از اتمام اعتبار مدارک ماشین‌ها و راننده‌ها مانند: کارت هوشمند، ویزا، معاینه فنی، بیمه و…
  • عدم دسترسی سریع و ساده به لیست ماشین‌ها و راننده‌های آماده برای بارگیری‌های جدید
  • عدم آگاهی سریع از میزان بارگیری‌های روزانه و آخرین وضعیت بارنامه‌ها و کانتینرها ترخیص شده، در حال بارگیری، خارج شده از مرز، تحویل شده و…
  • مواجهه با حجم انبوهی از مدارک و مستندات و عدم دسترسی سریع و ساده به آن‌ها مانند اسناد ماشین‌ها، اسناد بارنامه، اسناد بارگیری، مدارک ماشین، راننده و نماینده
  • متحمل شدن هزینه‌های بالا تلفن، فکس و… جهت برقراری ارتباطِ دفاتر نمایندگی و دفتر اصلی
  • عدم داشتن بک آپ از اطلاعات مهم شرکت (اسناد، عملکرد و…)
  • استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده با کاربری دشوار، ناقص، بدون به‌روزرسانی مداوم، پشتیبانی ضعیف و…

معرفی نرم‌افزار حمل‌و‌نقل بین‌المللی و مدیریت CMR کاوش

به جهت اهمیت سند CMR در حمل‌و‌نقل بین‌المللی و وجود چالش‌های فراوان در پروسه تهیه این سند، شرکت نرم‌افزار حسابداری کاوش درصدد طراحی نرم‌افزاری کاربردی و مطابق با نیاز‌های مدیریتی حوزه حمل‌و‌نقل بین‌المللی است. همان‌طور که آگاهید برای انتقال محموله‌ها باید با دقت و سرعت عمل بسیار بالا اقدام به اخذ سند CMR نمود و هر­ گونه بی‌دقتی و نقص حاصل از آن ارسال محموله را با مشکل مواجه خواهد کرد و تبعات آن برای شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی گاها جبران ناپذیر خواهد بود؛ در نتیجه مدیر یک شرکت حمل‌و‌نقل بین‌المللی باید تاکید و دقت بسیار بالایی در مراحل اخذ این سند داشته باشد.

نرم افزار حسابداری حمل و نقل چیست؟

نرم‌ افزار مدیریت حمل و نقل یک سامانه یکپارچه نرم ‌افزاری است که برای استفاده از شرکت ‌ها و سازمان ‌هایی طراحی شده است که دارای ماشین ‌آلات و ناوگان حمل و نقل می ‌باشند.

این سامانه شامل اقداماتی چون مدیریت خودرو و ماشین‌آلات، کنترل مصرف سوخت، نظارت بر تعمیرات و نگهداری، ردیابی ناوگان، نظارت بر حضور و غیاب رانندگان، پرداخت حقوق و دستمزد رانندگان، نمایش عملکرد ماشین‌آلات، اداره قراردادهای پیمانکاران حمل و نقل و مدیریت امور نقلیه، ارائه سرویس ایاب و ذهاب پرسنل را انجام می ‌دهد.

کاربرد نرم افزار مدیریت حمل و نقل در صنایع مختلف چیست؟

نرم ‌افزار حسابداری حمل و نقل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار در شرکت‌های توزیع و پخش مواد غذایی، صنایع فولاد، محصولات دارویی و بهداشتی، نفت و گاز و پتروشیمی، سازمان‌ها، شرکت‌ های پخش و پالایش محصولات سوختی، خدمات اورژانس، مدیریت ناوگان امداد و واحدهای اطفاء حریق، و همچنین در مدیریت ماشین‌آلات سنگین و معدنی و راه‌سازی به کار می‌رود.

مزایا استفاده نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل بین‌المللی

امکان ویژه دیگری که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد این است که می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت الکترونیکی اسناد مورد نیاز را امضا کرده و از سازمان راهداری حمل‌و‌نقل جاده‌ای کد رهگیری اخذ کنید. این امکان علاوه بر کم کردن پیچیدگی‌های مراجعه حضوری، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد.

انجام امور به صورت آفلاین

با استفاده از نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل بین‌المللی کاوش شما به صورت دائم نیاز به اینترنت نخواهید داشت و تنها در مواقعی که نیاز به اخذ کد رهگیری دارید باید از اینترنت استفاده نمایید. به این حساب برای ثبت و یا ذخیره اطلاعات مربوط به راه نامه نیازی به برقراری ارتباط اینترنتی نخواهید داشت.

اطلاعات راه نامه

به واسطه مدت‎‌ها مطالعه و بررسی نیاز‌های این حرفه، در نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل بین‌المللی، شما به امکانات مختلفی دسترسی خواهید داشت. به‌عنوان‌مثال می‌توانید در این نرم‌افزار تمامی رانندگان اعم از ایرانی و غیر ایرانی را ثبت کنید؛ همچنین این امکان وجود دارد که وسایل نقلیه مالک و یا مالکان آن‌ها را نیز به ثبت برسانید.

شاید تمامی این اطلاعات به صورت دائمی در بخش بایگانی مجموعه شما موجود باشد، اما دسترسی به آن‌ها برای شما در هر زمان و مکانی امکان پذیر نیست، که اما با استفاده از نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل جاده‌ای در کسری از ثانیه به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در هر زمان و مکانی به این اطلاعات دست خواهید یافت.

یادآوری مدت زمان اعتبار مدارک

نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل به شما محاسبه میزان اعتبار مدارک مهمی همچون ویزا کارت هوشمند، گواهی‌نامه رانندگان، بیمه وسایل نقلیه و… را یادآوری می‌کند. این ویژگی از نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل شما را در مدیریت ایمن و مطمئن یاری می‌کند، هر چه توجه و دقت بیشتری روی موضوعات تامین کننده امنیت روانی و جانی کارکنان خود بگذارید نیروی کار شما راضی تر و وفادار تر به کار خود خواهد بود لذا توجه به این نکات توانایی مدیریت شما را بیشتر خواهد کرد. چنانچه با استفاده از یک نرم‌افزار این امور را انجام دهید برای انجام آن‌ها انرژی زیادی نیز صرف نخواهید کرد. این هوشمندانه ترین روش برای افزایش رضایت نیروی کار و توانایی مدیریت شما است.

اطلاع از اوضاع بارنامه‌ها

با استفاده از نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل می‌توانید به صورت روزانه آخرین وضعیت بارنامه و یا کانتینرهای خود را چک کنید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید تعداد عناوین بارهای ترخیص شده، در حال بارگذاری، در حال خروج از مرز، در حال ورود به مرز و تحویل داده شده را مشاهده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از بروز هر مشکلی سریع و به موقع مطلع شوید. همان‌طور که در جریان هستید گاهی دیر مطلع شدن مشکلات ایجاد شده منجر به وارد آمدن خسارات جبران ناپذیر برای شرکت‌های بین‌المللی خواهد شد. با جلوگیری از اتلاف وقت می‌توان خوش قول ماند و از بروز خسارات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آورد.

کاربری آسان

یکی از بارزترین ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاربری بسیار راحت این نرم‌افزار است به‌طوری‌که شما برای کار کردن با نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش با پیچیدگی‌های زیادی مواجه نخواهید بود، و برای استفاده از تمامی قابلیت‌هایی که ذکر خواهد شد هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت.

آموزش و پشتیبانی رایگان

مجموعه نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریتی کاوش علاوه بر توجه به رابط کاربری، امنیت بالا و تجربه کاربری، به مدت یک سال آموزش و پشتیبانی رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این بدان معناست که از زمانی که اقدام به خرید نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل می‌کنید تا یک سال در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی می‌توانید با کارشناسان کاوش در ارتباط باشید و مشکلات خود را بر طرف کنید.

قفل سخت افزاری

نرم‌افزارهایی که مجهز به قفل سخت افزاری هستند، بسیار امن‌تر از نرم‌افزارهایی هستند که فاقد این قفل‌اند. قفل سخت افزاری قطعه‌ای الکترونیکی است که تنها با استفاده از آن می‌توانید از نرم‌افزار استفاده کنید. مزیت این قفل این است که اشخاص متفرقه نمی‌توانند بدون محدودیت به اطلاعات نرم‌افزار شما دسترسی داشته باشند و هرگونه دسترسی ملزم به حضور و اجازه فردی است که آن قطعه را در اختیار دارد؛ لذا این موضوع دسترسی افراد را کنترل شده‌تر خواهد کرد و امنیت اطلاعات شما حفظ خواهد شد. این به معنی محدود کردن تعداد دسترسی‌ها به نرم‌افزار نیست بلکه نشان دهنده کنترل بر روی فعالیت‌ها و دسترسی‌ها است.

یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل خوب (TMS) نقش مهمی در بهینه سازی عملیات لجستیکی، افزایش کارایی و کاهش هزینه ها برای کسب و کارهای مرتبط با حمل و نقل و مدیریت زنجیره تامین ایفا می کند. چندین ویژگی کلیدی که یک TMS موثر را متمایز می کند عبارتند از:

  • عملکرد جامع: یک TMS قوی باید طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای مدیریت جنبه های مختلف حمل و نقل، از جمله برنامه ریزی مسیر، بهینه سازی بار، انتخاب حامل، ردیابی بار و تجزیه و تحلیل عملکرد ارائه دهد. این باید با روش های مختلف حمل و نقل، مانند حمل و نقل ریلی، هوایی و اقیانوسی سازگار باشد.
  • قابلیت‌های یکپارچه‌سازی: یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌ها، مانند نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP)، سیستم‌های مدیریت انبار (WMS) و بسترهای تبادل الکترونیکی داده‌ها (EDI)، برای ساده‌سازی جریان داده و افزایش دید در سراسر زنجیره تامین ضروری است.
  • مشاهده به موقع: ارائه دید به موقع به وضعیت حمل ‌و نقل، عملکرد حامل و ETA های تحویل، ذینفعان را قادر می‌سازد تا به طور فعال به مسائل رسیدگی کنند، اختلالات را به حداقل برسانند و تخصیص منابع را بهینه کنند.
  • مقیاس پذیری: یک نرم افزار مدیریت حمل و نقل خوب باید مقیاس پذیر باشد تا بتواند نیازهای در حال تغییر و حجم رو به رشد کسب و کارها را، چه استارتاپ های کوچک و چه شرکت های بزرگ برآورده کند. باید بتواند حجم تراکنش های فزاینده را بدون به خطر انداختن عملکرد، مدیریت کند.

چگونه بهترین نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل جاده‌ای را متناسب با نیاز خود انتخاب کنیم؟

بهترین نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای کسب و کار شما، نرم‌افزاری است که با خودکار کردن هر چه بیشتر عملیات‌ها، بیشترین صرفه جویی را در زمان، برای شما به ارمغان آورد؛ با این حال، اگر قبلاً هرگز از TMS استفاده نکرده‌اید یا بالعکس، سال‌ها از آن استفاده می‌کنید، تعیین اینکه چه مواردی واقعاً حیاتیست، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

اگر در این شرایط هستید، راهنمای 3 مرحله زیر قطعا شما را از مشکلات زیادی نجات خواهد داد.

1. فهرستی از فرایندهای لجستیکی که باید خودکار شوند

برای انتخاب نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل جاده‌ای مناسب، باید بدانید چه انتظاراتی از آن دارید. یکی از راه‌حل‌های مؤثر، فهرست کردن عملیات‌هایی است که در حال حاضر برای شما مشکل ایجاد می‌کنند است، مشکلاتی از قبیل:

  • زمان‌بر بودن برنامه ریزی مسیرها 
  • بروز بودن در رابطه با سفارشات حمل‌و‌نقل
  • شکایت رانندگان در رابطه با برنامه‌های مشخص شده برای آن‌ها
  • اطلاع رسانی از وضعیت تحویل بار به مشتریان

شما به راحتی می‌توانید تعیین کنید که کدام فرایندها نیاز به بهبود دارند و لیستی از ویژگی‌هایی که واقعاً به آن‌ها نیاز دارید تهیه کنید. برای مثال، نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای به طور خودکار هر بار که شرطی برآورده می‌شود، برخی از اقدامات مشخص شده را آغاز می‌کند. با مثالی این مبحث را برای شما روشن خواهیم کرد. 

اگر شرط بارگیری کالا در کامیون انجام شود، یک پیام کوتاه یا ایمیل از قبل تعیین شده برای مشتری ارسال می‌شود، با این فرض که سامانه اطلاعات بارگیری کالا را دریافت کرده است. 

این نوع به اشتراک گذاری خودکار اطلاعات در حین تحویل باعث صرفه جویی در وقت ارزشمند شما و تیم‌تان خواهد شد.

2. مطابقت بین نرم‌افزار انتخاب شده و کسب و کار خود را بررسی کنید

در میان ده‌‌ها نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای، برخی از آن‌ها با طیف وسیعی از فعالیت‌ها سازگار شده‌اند، در حالی که برخی دیگر برای یک صنعت بخصوص طراحی شده‌‌اند. به‌عنوان‌مثال، فرایندهای لجستیک یک آزمایشگاه تجزیه و تحلیل پزشکی و یک متخصص تحویل بسته کاملا مشابه به نظر می‌رسد؛ اما برای مراحل آماده سازی یا تحویل، اصطلاحات استفاده شده متفاوت خواهد بود. چنین ناهماهنگی‌هایی برای کاربران روزانه گیج کننده است و در نهایت باعث اتلاف زمان زیادی خواهد شد.

در نظر داشته باشید تغییر دادن یک نرم‌افزار برای تطبیق آن با صنایع مختلف، لزوما استفاده از پتانسیل کامل آن را ممکن نمی‌سازد.

3. ویژگی‌های ارائه شده را مقایسه کنید

در این مرحله باید بتوانید لیست کوتاهی از 3 تا 5 راه حل و ویژگی‌هایی را که برای شما ضروری است ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال، تحویل بار حمل شده نیاز به ردیابی بسیار دقیق محموله‌ها دارد. به طور روزانه، این ویژگی بسیار مفیدتر از بهینه سازی مسیر خواهد بود، زیرا مسیرهای رانندگان اغلب ثابت هستند و تغییر نمی‌کنند.

ویژگی‌های مشترک نرم‌افزارهای مدیریت حمل‌و‌نقل چیست؟

برخی از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار حمل‌و‌نقل به شرح زیر است:

1. مدیریت حامل

مدیریت حامل به برنامه ریزان کمک می‌کند تا بتوانند میان ارائه دهندگان TMS مانند UPS ،DHL ،Schneider Penske ،Maersk و غیره انتخاب کنند. برنامه ریزان بر اساس نوع خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند، پوشش جغرافیایی و قیمت اپراتورها را انتخاب می‌کنند؛ همچنین TMS به برنامه ریزان کمک می‌کند تا کیفیت خدمات ارائه شده توسط اپراتورها را ارزیابی کنند که یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب حامل است.

2. برنامه ریزی حمل‌و‌نقل

دومین ویژگی نرم‌افزار حمل‌و‌نقل برنامه ریزی حمل‌و‌نقل است که به مدیران حمل‌و‌نقل امکان می‌دهد بسته به موجودی، نوع حمل‌و‌نقل و تاریخ‌های تخمینی تحویل، محموله‌ها را برنامه ریزی کنند. که معمولا شامل ویژگی‌های مدیریت محوطه برای واگذاری حمل بار به اسکله‌ها برای بارگیری و تخلیه است.

3. زمان‌بندی مسیر 

برنامه‌ریزی مسیر به توزیع‌کنندگان کمک می‌کند تا مسیرهای توزیع را با ترکیب مکان‌ها بر اساس فاصله بین آن‌ها و نوع حمل‌و‌نقل مورد نیاز ساده‌سازی کنند. به‌عنوان‌مثال، حمل‌و‌نقل ریلی می‌تواند مناطق جغرافیایی وسیعی را پوشش دهد، در حالی که حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مناطق شهری ترجیح داده می‌شود.

4. ردیابی GPS

ردیابی GPS از فناوری GIS استفاده می‌کند که برای نظارت بر وسایل نقلیه و رانندگان زمانی که در جاده هستند کاربرد دارد. این امر مستلزم نصب دستگاه‌های ردیابی بر روی کامیون‌ها است؛ همچنین این امکان وجود دارد که رانندگان از تلفن همراه یا تبلت برای به اشتراک گذاشتن مکان و برنامه سفر خود با توزیع‌کنندگان و مشتریان استفاده کنند.

5. مدیریت ناوگان

مدیریت ناوگان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا وسایل نقلیه مورد استفاده خود را برای حمل‌و‌نقل مدیریت کنند. این نوع نرم‌افزار حمل‌و‌نقل برای نگهداری، نظارت بر مدیریت سوخت و بهینه سازی ناوگان استفاده می‌شود. مدیریت ناوگان معمولاً شامل عملکرد برنامه‌ریزی و ردیابی تحویل و همچنین ویژگی‌هایی برای مدیریت ارائه‌دهندگان خدمات لجستیکی شخص ثالث نمی‌شود.

نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش برای چه کسانی کاربرد دارد؟ 

نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای عمدتا توسط کارگران صنعتی برای جنبه‌های مختلف عملیات حمل‌و‌نقل استفاده می‌شود. اما افراد دیگری نیز این دست نرم‌افزار استفاده می‌کنند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1‌. مدیران لجستیک

مدیران لجستیک از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای شناسایی نیازهای حمل‌و‌نقل شرکت و یافتن بهترین راه‌ها برای تحویل کارآمد کالا به مشتریان استفاده می‌کنند. مدیران حمل‌و‌نقل مسئول یافتن کارآمدترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تحویل کالا مانند هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای هستند. 

2. توزیع کنندگان

برنامه ریزان و ناظران عملیات حمل‌و‌نقل مانند بارگیری و تخلیه کامیون‌ها، انتخاب کارآمدترین مسیرهای تحویل، مشخص کردن آن برای رانندگان و نظارت بر محموله‌های حمل‌و‌نقل از مبدا به مقصد را برنامه ریزی می‌کنند. هدف آن‌ها کاهش زمان حمل‌و‌نقل است.

 

3. رانندگان

رانندگان از ویژگی‌هایی از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای استفاده می‌کنند که اغلب به عنوان برنامه‌های تلفن همراه ارائه می‌شوند. این ویژگی‌ها امکانی را به رانندگان می‌دهند تا بفهمند چه چیزی، کجا و چگونه باید ارسال شود. رانندگان همچنین از این نوع نرم‌افزار برای گزارش حوادث و هر رویدادی که ممکن است بر کار آن‌ها تأثیر بگذارد استفاده می‌کنند. رویداد‌هایی مانند مسدود شدن جاده که در نهایت باعث تاخیر در تحویل کالا خواهد شد.

4. مدیران انبار و موجودی

مدیران انبار و موجودی می‌توانند از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل برای برنامه ریزی جا به جایی موجودی در یک یا چند مکان استفاده کنند. این کار تضمین می‌کند که کالاها برای بارگیری و حمل، طبق برنامه ریزی انجام شده توسط توزیع کنندگان حمل‌و‌نقل آماده هستند.

نرم‌افزارهای مرتبط با سیستم‌های مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش 

نرم‌افزارهای مرتبطی که می‌توانند همراه با نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای استفاده شوند عبارت‌اند از:

1. نرم‌افزار مدیریت انبار

سیستم‌های مدیریت انبار، مکان فیزیکی کالا را در انبار ردیابی می‌کنند. این نوع نرم‌افزار، یافتن محصولاتی که باید برای هر مشتری ارسال شود را برای شرکت‌ها آسان می‌کند که باعث می‌شود ارسال در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود.

2. نرم‌افزار کنترل موجودی

کنترل موجودی، در‌دسترس‌بودن محصولات متعلق به یک شرکت را مدیریت می‌کند تا تعیین کند چه تعداد کالا می‌تواند تحویل داده شود. زمانی که شرکت‌ها دارای موجودی کمتری نسبت به مقدار سفارش شده توسط مشتریان هستند، برای برآورده کردن تقاضا باید تفاوت را تولید یا خریداری کنند.

3. نرم‌افزار حمل‌و‌نقل

حمل‌و‌نقل منحصراً بر آنچه بین لحظه ارسال محصولات و رسیدن آن‌ها به مقصد اتفاق می‌افتد تمرکز می‌کند. نرم‌افزار حمل‌و‌نقل به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اسناد حمل‌و‌نقل، مانند بارنامه‌ها یا لیست‌های بسته بندی را ایجاد و مدیریت کنند و وضعیت تمامی محموله‌ها را به صورت لحظه‌ای مشاهده و ردیابی کنند.

4. نرم‌افزار مدیریت میدان بار

از دیگر نرم‌افزارهای مرتبط با نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای مدیریت کردن محوطه مکان‌های فیزیکی مورد استفاده برای بارگیری و تخلیه کامیون‌ها (که به نام اسکله نیز شناخته می‌شوند) است. این نوع نرم‌افزار برای برنامه ریزی کامیون‌ها بر اساس تاریخ ورود، اندازه یا نوع کالای تحویل شده استفاده می‌شود.

5. نرم‌افزار مدیریت ناوگان

مدیریت ناوگان تضمین می‌کند که ناوگان وسایل نقلیه به میزان کافی بهینه سازی می‌شوند و اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادفات بر روی آن‌ها انجام می‌شود. مدیریت ناوگان شامل عملیات تعمیر و نگهداری و همچنین تعمیرات و ارتقاء تجهیزات است.

6. نرم‌افزار برنامه ریزی مسیر

برنامه ریزی مسیر یکی دیگر از نرم‌افزارهای مرتبط با نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای کاوش است. برنامه ریزی مسیر منحصراً بر یافتن بهترین مسیر تحویل و اختصاص آن به کامیون‌ها و رانندگان تمرکز دارد. این نوع نرم‌افزار بیشتر توسط شرکت‌های تحویل استفاده می‌شود که ناوگان زیادی از وسایل نقلیه ندارند و مقادیر زیادی از محصولات را از مکان‌های مختلف ارسال نمی‌کنند.

خدمات نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای کاوش

نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای کاوش فرایند باربری را ساده کرده و امکانات ویژه‌ای برای صاحبان بار، باربری و رانندگان فراهم کرده است. در این نرم‌افزار صاحبان بار می‌توانند بار خود را ثبت کنند. نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش این قابلیت را دارد که ثبت شدن بار را برای رانندگان ارسال کند. هنگام ثبت بار شما باید اطلاعاتی از جمله مبدا و مقصد، نوع کامیون حمل کالا و قیمت پیشنهادی یا قیمت توافقی را وارد کنید. امکان افزودن توضیحات و اطلاعات به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

برخی دیگر از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای مخصوص رانندگان طراحی شده است. به‌عنوان‌مثال صاحب بار پیشنهادی ثبت می‌کند و به رانندگان واجد شرایط یعنی رانندگانی که ماشین آن‌ها برای حمل‌و‌نقل مناسب است ارسال می‌شود. رانندگان این پیشنهاد را دیده و قیمت پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند. صاحبان بار می‌توانند با بررسی گزینه‌ها انتخاب خود را به راننده انتخابی بسپارند. این امکانات مطرح شده و ویژه تر شرکت‌های حمل‌و‌نقل را هم پوشش می‌دهد.

چرا باید از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای استفاده کرد؟

در ادامه به بخشی از دلایل استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای کاوش اشاره خواهیم کرد.

1- بهبود بهره وری انبار

وقتی صحبت از کارایی انبار می‌شود، نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای می‌تواند بهترین گزینه باشد. به عبارت دیگر، هر چه بیشتر از سیستم مدیریت حمل‌و‌نقل خود استفاده کنید، زمان کمتری را برای مدیریت بار و زمان بیشتری برای انجام کارهای دیگر، از جمله عملیات انبار، صرف خواهید کرد. به عنوان یک مزیت اضافه، اگر TMS شما در سیستم‌های دیگر مانند ERP گنجانده شود، زمان کمتری را صرف رفع اشتباهات ناشی از خطاهای ورودی یا وارد کردن داده‌های جدید خواهید کرد. برای کاهش بیشتر هزینه و افزایش بهره‌وری، می‌توانید سیستم مدیریت انبار را به همراه یک SCIS مستقر کنید. انبارداری در حسابداری جزو مهم‌ترین مسائل در اداره کسب و کار است.

2-پیگیری تحویل

با استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل، می‌توانید فرایند ارسال محموله را مشاهده و پیگیری کنید. زمانی که محموله‌ای دچار تاخیر شود و به مقصد نرسیده باشد، می‌توان به سازمان‌های ذی‌ربط اطلاع داد تا علت تاخیر را پیگیری کنند. کسب ‌و کارها با اطلاع داشتن به موقع از اشکالات پیش آمده و رفع آن‌ها به راحتی می‌توانند از بروز ضرر جلوگیری کنند. امکان استفاده از داده‌های به دست آمده از مسیر‌های حمل‌و‌نقل برای ایجاد برنامه‌های سفر کارآمدتر وجود دارد که باعث می‌شود سفرها در مسیرهای بهینه با مدت زمان مشخص انجام شوند.

3- مدیریت موجودی

شرکت‌ها می‌توانند با کمک نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای کاوش، سفارشات و چرخه عمر حمل‌و‌نقل خود را در به صورت هم‌زمان پیگیری کنند؛ در نتیجه آن‌ها می‌توانند موجودی خود را با دقت بیشتری محاسبه کنند که شفافیت زنجیره تامین و مسئولیت پذیری را افزایش می‌دهد.

نرم‌افزار حمل‌و‌نقل کاوش به لطف داشتن ویژگی ردیابی این امکان را به شما می‌دهد کالا مشتریان خود را مطابق با برنامه از پیش تعیین شده تحویل دهید. فعالیت‌های زنجیره تامین آینده از داشتن این سطح از کنترل بر مدیریت موجودی سود خواهند برد، به ویژه با گسترش حمل‌و‌نقل کالای تجارت الکترونیک.

4- کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل

وقتی صحبت از به حداقل رساندن هزینه‌های حمل‌و‌نقل می‌شود، یک نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوب ممکن است تفاوت زیادی ایجاد کند. نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل کاوش عوامل مالی مسیر‌های لجستیکی را بررسی می‌کند و کارآمد بودن آن‌ها را مشخص می‌کند؛ همچنین راه حل‌هایی کاربری برای کاهش هزینه‌ها در زمینه‌‌هایی مانند مصرف سوخت یا اضافه کاری راننده ارائه می‌دهد.

سیستم‌های مدیریت حمل‌و‌نقل (TMS) چیست؟

سیستم‌های مدیریت حمل‌و‌نقل (TMS) در جهت ادغام با نرم‌افزار حمل‌و‌نقل و تدارکات برای ارزیابی سفارش‌های ورودی و خروجی طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها، بهترین روش و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه حل‌های حمل‌و‌نقل متعدد را به کاربر پیشنهاد می‌دهند. سیستم‌های مدیریت حمل‌و‌نقل همچنین ابزارهای مناقصه بار الکترونیکی و ارتباطی را برای انتخاب بین حامل‌های بالقوه فراهم می‌کنند. در نهایت، TMS ردیابی محموله را برای تحویل بهینه محموله با حامل انتخاب شده اجرا می‌کند و ممیزی بار و تسویه پرداخت را نیز فراهم می‌کند.

اکثر سیستم‌‌های مدیریت حمل ‌و نقل با مجموعه‌های زنجیره تامین و نرم‌افزار مدیریت انبار ادغام می‌شوند تا به طور دقیق حجم تقاضا و محموله را پیش‌بینی کنند.

یک محصول برای قرار گرفتن در دسته TSM باید قادر به ارائه شرایط ذیل باشد:

  • ارائه ویژگی‌هایی برای ردیابی و مدیریت ناوگان
  • قابلیت مدیریت انواع حمل‌و‌نقل‌ هوایی، زمینی، ریلی و دریایی را دارا باشد
  • از حالت‌های حمل‌و‌نقل مانند بسته، LTL و TL پشتیبانی کند
  • ارائه ویژگی‌های مدیریت حیاط و زمان بندی اسکله
  • گزینه‌های مختلف حامل را برای هر تحویل ارزیابی کند و همچنین مدیریت حمل‌و‌نقل و هزینه‌ها را بهینه سازد
  • نظارت بر وضعیت حمل‌و‌نقل و ارائه دید در تحویل
  • قابلیت مدیریت عملکرد اپراتورها و برقراری ارتباط با آن‌ها

برنامه‌ریزی، حسابداری و عملکرد سه عامل اصلی هستند که بر رضایت کاربر در استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل یا (TMS) تاثیر مثبت دارند. این عوامل توسط الگوریتم‌های به خصوصی تعیین می‌شوند. این الگوریتم‌ها ویژگی‌هایی را انتخاب می‌کنند که به احتمال زیاد رضایت کاربر را در این دسته پیش بینی خواهند کرد.

با به‌کارگیری و ترکیب علوم کامپیوتری، حسابداری و مدیریتی و همچنین با مطالعه و نیاز سنجی پیرامون مدیریت بهتر امور حمل‌و‌نقل، نرم‌افزار حمل‌و‌نقل بین‌المللی کاوش در کنار شما خواهد بود تا با کمترین خطا و بالاترین نظم امور مربوط به کسب و کار خود را انجام دهید. از جمله مهمترین امکانات نرم‌افزار حمل‌و‌نقل می‌توان به صدور برخط CMR اشاره کرد؛ اما این تنها یکی از امکانات این نرم‌افزار ویژه است.

حمل‌و‌نقل جاده‌ای

همان‌طور که مستحضر هستید بیشترین سهم حمل کالا در کشور توسط حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود. از همین رو مدیریت حمل‌و‌نقل صورت گرفته از این راه برای صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌و‌نقل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه با کمک نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای می‌توان بارنامه‌های صادر شده توسط شرکت‌های مختلف حمل‌و‌نقل را جمع آوری کرده و امکان نظارت و کنترل مناسبی را برای صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌و‌نقل و لجستیک فراهم ساخت؛ همچنین این نرم‌افزار قادر است عملیات‌های مالی، مدیریت بارنامه، صورت وضعیت حمل کالا، رهگیری ناوگان، پرداخت دستمزد رانندگان، مدیریت تعمیرات، مدیریت قطعات مصرفی و هزینه‌های تعمیرات را انجام دهد که از نیاز‌های اساسی شرکت‌های ترانزیت است.

مزایای حمل‌و‌نقل جاده‌ای

تصویر مزایای حمل‌و‌نقل جاده‌ای

در مقایسه با دیگر روش‌های حمل کالا، حمل‌و‌نقل جاده‌ای از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به برخی از مزایای حمل‌و‌نقل جاده‌ای اشاره شده است:

  • امکان شروع با سرمایه اندک

حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مقایسه با دیگر روش‌ها به سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد. به این دلیل که هزینه ساخت و نگهداری جاده‌ها کمتر از ساخت و نگهداری راه آهن و… است.

  • امکان خدمات رسانی به مناطق محروم و روستایی

نمی‌توان برای ارسال بار به یک روستا از حمل‌و‌نقل ریلی یا هوایی استفاده کرد. به این علت که ساخت و راه‌اندازی مسیر ریلی و یا فرودگاه در تمامی مناطق روستایی هزینه‌بر و غیر منطقی است.

  • مناسب برای مسیرهای کوتاه

برای ارسال کالا به مسیرهای کوتاه، حمل‌و‌نقل جاده‌ای گزینه بسیار مناسبی است. چرا که در این صورت کالا به سرعت به دست مشتری نهایی می‌رسد.

  • امکان خدمات رسانی متنوع

با استفاده از حمل‌و‌نقل جاده‌ای می‌توان مسیر راه و زمان‌ حرکت وسیله نقلیه را با توجه به نیاز مشتری تغییر داد.

مزایای استفاده از حمل‌و‌نقل جاده‌ای بسیار زیاد است اما به دلیل حجم زیاد مطلب به شرح مختصری از آن‌ها پرداختیم. در ادامه به برخی از مزایا استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای اشاره شده است. شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار از عملیات‌های مالی، مدیریت بارنامه، صورت وضعیت حمل، رهگیری ناوگان، پرداخت دستمزد رانندگان، مدیریت تعمیرات و… برخوردار شوید.

  • مدیریت اطلاعات بارنامه حمل‌و‌نقل جاده‌ای

یکی از مزایای استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای دسترسی به اطلاعات بارنامه حمل‌و‌نقل است که با استفاده از آن می‌توان موارد زیر را مدیریت کرد.

  • مدیریت اطلاعات سفارشات حمل
  • مدیریت حواله‌های حمل کالا
  • مدیریت بارنامه‌های خام شعب
  • امکان صدور بارنامه و دریافت کد رهگیری به صورت آنلاین
  • قابلیت ثبت و ذخیره اطلاعات بارنامه در نرم‌افزار
  • مدیریت بارنامه‌های صادر شده توسط دیگر شرکت‌ها
  • مدیریت سوابق بارنامه‌های صادره
  • امکان تفکیک کالای بارنامه به چندین مبدا و یا مقصد و ثبت سریال برای هر کالا
  • امکان تعیین مختصات جغرافیایی مبادی و مقاصد بر روی نقشه
  • امکان ثبت تصاویر و ضمائم بارنامه
  • مدیریت عملیات و رهگیری حمل‌و‌نقل جاده‌ای

مدیریت عملیات و رهگیری حمل‌و‌نقل جاده‌ای از دیگر مزایای استفاده از نرم‌افزار مدیریت حمل‌و‌نقل جاده‌ای است که با کمک آن می‌توان موارد زیر را مدیریت کرد:

  • مدیریت عملیات‌های مورد نیاز حمل کالا شامل بارگیری، تخلیه و توزین
  • ثبت زمان مجاز و تاخیرات سیر کامیون‌ها
  • تعیین چرخه حمل متفاوت بر اساس پروژه‌ها
  • مشاهده آخرین وضعیت ناوگان بر روی نقشه در صورت مجهز بودن به سیستم GPS
  • ثبت اطلاعات تخلیه بار در مقصد و تعیین محموله‌های تخلیه نشده
  • دریافت آخرین موقعیت ناوگان از GPS به همراه امکان تعیین زمان بندی دریافت اطلاعات GPS
  • امکان مشاهده مسیرهای پیموده شده ناوگان در دوره زمانی دلخواه و جستجوی ناوگان بر اساس میزان زمان توقف در یک موقعیت
  • مدیریت کرایه حمل جاده‌ای و صورت حساب‌ها

یکی دیگر از مزایا مهم استفاده از نرم‌افزار حمل‌و‌نقل جاده‌ای مدیریت کرایه حمل جاده‌ای و صورت حساب‌ها است که با کمک آن می‌توان موارد زیر را کنترل و مدیریت کرد.

  • تعریف گروه‌های مختلف برای تعرفه‌های حمل
  • تعریف جدول تعرفه‌های حمل بر اساس شهر، استان،منطقه و نوع بارگیری
  • تعریف گروه تعرفه و جدول تعرفه بیمه بر اساس مبالغ مختلف
  • مدیریت هزینه کرایه بارنامه، کمیسیون و سایر هزینه‌های مربوطه
  • محاسبه کارکرد ناوگان و رانندگان شامل کیلومتراژ و درآمد کسب شده

چرا باید برای نرم افزار مدیریت حمل و نقل سرمایه گذاری کنید؟

سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت حمل و نقل می تواند مزایای قابل توجهی را برای مشاغل فعال در صنعت لجستیک و زنجیره تامین به همراه داشته باشد. این نرم افزار یک راه حل جامع است که جنبه های مختلف مدیریت حمل و نقل و تدارکات را ساده و بهینه می کند و مزیت رقابتی را در محیط کسب و کار پویا امروزی ارائه می دهد. یکی از مزیت های کلیدی پیاده سازی نرم افزار مدیریت حمل و نقل، دید افزایش یافته ای است که در کل شبکه حمل و نقل فراهم می کند. با قابلیت‌های ردیابی و نظارت در زمان واقعی، کسب‌ و کارها می ‌توانند بینشی در مورد جابجایی کالا، زمان تحویل و عملکرد کلی زنجیره تامین به دست آورند. این دید، تصمیم‌گیری بهتر را امکان ‌پذیر می‌ سازد و به شرکت ‌ها اجازه می‌دهد تا به طور فعال به مسائل رسیدگی کنند، تاخیرها را کاهش و کارایی عملیاتی کلی را افزایش دهند.

صرفه جویی در هزینه ها دلیل قانع کننده دیگری برای سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت حمل و نقل است. این سیستم به بهینه سازی برنامه ریزی مسیر و تثبیت بار کمک می کند و هزینه های حمل و نقل غیر ضروری را به حداقل می رساند. از طریق الگوریتم‌های اتوماسیون و بهینه‌سازی، کسب‌وکارها می‌توانند مقرون ‌به ‌صرفه‌ ترین و کم‌ هزینه ‌ترین مسیرها را شناسایی کنند که منجر به کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه ‌های حمل و نقل می ‌شود. افزایش بهره وری نیز قابل توجه است، زیرا نرم افزار مدیریت حمل و نقل بسیاری از فرآیندهای دستی مانند پردازش سفارش، برنامه ریزی مسیر و انتخاب حامل را خودکار می کند. اتوماسیون نه تنها خطر خطای انسانی را کاهش می دهد، بلکه زمان ارزشمندی را برای متخصصان لجستیک آزاد می کند تا بر روی وظایف استراتژیک مانند مدیریت روابط و بهینه سازی زنجیره تامین تمرکز کنند. علاوه بر این، TMS با اطمینان از تحویل به موقع و انجام دقیق سفارش به بهبود رضایت مشتری کمک می کند. ارتباطات و همکاری پیشرفته با شرکت‌های مخابراتی و تامین‌کنندگان، کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا دید بهتری را برای مشتریان فراهم کنند که منجر به افزایش اعتماد و وفاداری می‌شود.

به طور خلاصه، سرمایه گذاری در نرم افزار مدیریت حمل و نقل یک تصمیم استراتژیک است که می تواند بر جنبه های مختلف یک کسب و کار تأثیر مثبت بگذارد، از صرفه جویی در هزینه و کارایی عملیاتی گرفته تا رضایت مشتری و مزیت رقابتی. همانطور که چشم ا

نمایش همه

دسته محصولات

2 reviews for نرم افزار مدیریت حمل و نقل بین المللی

  1. شرکت نوین توسعه

    سلام وقت شما بخیر، آیا ما میتونیم قبل از خرید، نرم افزار رو تست کنیم؟

    • پشتیبان کاوش

      سلام.
      ما نسخه‌ی دمویی از نرم‌افزار را ارائه میدیم تا بتونین قبل از اتخاذ تصمیم نهایی برای خرید، قابلیت‌های آن را به‌ طور کامل ارزیابی کنین. لطفاً برای دریافت نسخه دمو از داخل سایت روی گزینه دریافت دمو رایگان کلیک و درخواست خودتون رو ثبت کنید.

  2. شرکت کالابر

    کاربری آسان نرم افزار مدیریت حمل و نقل کاوش مخصوصا در امور صدور سی آر ام به ما در زمینه مدیریت راحت تر امور کریری و فورواردری کمک کرده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *