یکی از دغدغه های روزانه مدیران و کارمندان شرکتهای حمل و نقل بین المللی، مدیریت روزانه کانتینرها می باشد. چراکه بار اصلی این شرکتها به این امر مربوط می شود. با امکان ثبت کانتینر در نرم افزار حمل و نقل کاوش می توانید روزانه اطلاعات کانتینرها را به صورت نامحدود در نرم افزار ثبت نموده و مدیریت رسیدگی های بعدی را به نرم افزار حسابداری بسپارید. با انجام این کار کاربران می توانند به جای درگیری با حجم وسیعی از اطلاعات و سردرگمی در امور روزانه، به گسترش کاری مجموعه بپردازند که این تفکر در رشد و تکامل شرکت حمل و نقل بسیار موثر خواهد بود.

پس از ثبت اطلاعات کانتینر در نرم افزار حمل و نقل کاوش ، مدیران نیز می توانند به صورت آنلاین و لحظه ای از وضعیت گردش روزانه کل مجموعه مطلع گردند. این نرم افزار حسابداری با تهیه گزارشات کاربردی همانند لیست بارنامه ها و کانتینرها و با اعمال فیلترهای مختلفی بر روی این لیستها می تواند کلیه نیازمندیهای مدیران را پاسخگو باشد. از جمله گزارشات کاربردی که می توان به آنها اشاره نمود، تهیه لیست کانتینرهای مربوط به صاحب بار موردنظر، تهیه لیستی از کانتینرهای بارگیری شده در تاریخ های مختلف، تهیه لیست کانتینرها بر اساس مبدا، مقصد، مرز خروجی و… می باشد.

مرحله بعد از ثبت اطلاعات کانتینر در نرم افزار حمل و نقل کاوش ، رسیدگی به اموری مثل بارگیری آنها می باشد. نرم افزار حسابداری مذکور در هر لحظه می تواند برای جلوگیری از سهل انگاریهای عمدی و یا غیر عمدی و برای جلوگیری از هزینه های دموراژ و سایر هزینه ها، لیست کانتینرهای بارگیری نشده را به مدیران و کاربران اطلاع دهد. با امکان تولید چنین گزارشی کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان به اموری که باید به آن رسیدگی کنند واقف شوند. هدف این نرم افزار، سهولت، امنیت، سادگی امور و در نهایت لذت از انجام امور حمل و نقل برای تک تک کاربران می باشد.

امکانات نرم افزار حمل و نقل بین المللی