در علم کامپیوتر، یکی از راههای حفظ اطلاعات، تهیه پشتیبان از آنهاست اما در مقابل، همیشه باید راهی برای استفاده از اطلاعات داخل فایل پشتیبان وجود داشته باشد. گروه نرم افزارهای حسابداری کاوش، با فراهم ساختن امکان بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری، این امر را میسر ساخته اند.

فایل پشتیبان نرم افزار حسابداری کاوش، حاوی کلیه اطلاعات ثبت شده از اول دوره مالی (که از آن پشتیبان تهیه شده) تا تاریخ تهیه پشتیبان می باشد. با امکان بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری کاوش، می توانید به کلیه این اطلاعات دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است فایل پشتیبان نرم افزار حسابداری، فقط در خود نرم افزار حسابداری کاوش قابل استفاده می باشد.

جهت بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری کاوش، در قسمت اطلاعات سیستم، بر روی گزینه بازیابی اطلاعات بر روی نرم افزار حسابداری کلیک و سپس فایل مورد نظر را انتخاب نمایید و در نهایت دکمه آغاز عملیات بازیابی اطلاعات را فشار دهید. اگر در خصوص بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری خود نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی مجموعه نرم افزاری کاوش در تماس باشید.