یکی از امور مهم مربوط به شرکت های تعاونی، بحث سهام و سهامداران می باشد. با استفاده از نرم افزار سهام شرکت تعاونی کاوش ، می توانید کلیه این عملیات را به راحتی هرچه تمام، مدیریت نمایید. در این نرم افزار حسابداری می توانید مشخصات سهامداران از جمله: شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، نام پدر، محل صدور، آدرس، تلفن، محل خدمت، تصویر و… را ثبت کنید.

پس از ثبت اطلاعات سهامداران در نرم افزار سهام شرکت تعاونی کاوش ، باید اطلاعات مربوط به سهام از جمله: تاریخ، ارزش ریالی هر سهم، توضیحات و… را مشخص کنید. با ثبت اطلاعات اولیه می توانید به پرونده هر یک از سهامداران مراجعه کرده و مشخص نمایید هر سهامدار در ابتدای دوره دارای چه تعداد سهم و به چه ارزش ریالی می باشد. چراکه سهام اولیه سهامداران، در محاسبه سود آنها تاثیر گذار است.

پس از تعریف سهامداران و ثبت سهام اولیه آنها در نرم افزار سهام شرکت تعاونی کاوش ، می توانید عملیاتی چون افزایش و کاهش سهام را برای سهامداران به راحتی ثبت نمایید. در نهایت این نرم افزار حسابداری با توجه به اطلاعات وارد شده، می تواند گزارشاتی مثل سود سهام هر سهامدار در بازه زمانی مختلف، تراکنشهایی مثل افزایش، کاهش و… سهامداران را برای شما تهیه نماید. برای مطالعه بیشتر در خصوص امکانات نرم افزار سهام کاوش، می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و با یا با کارشناسان مجموعه نرم افزاری کاوش در تماس باشید.

امکانات نرم افزار سهام