بایگانی مدارک چه کمکی به ما می‌کند؟

همانطور که می دانید یکی از دغدغه های کسب و کارها درگیری با حجم انبوهی از مستندات و مدارک ارزشمندشان بوده و نگهداری از این اسناد ممکن است کاری دشوار باشد، چرا که نیاز به فضای زیادی دارند و می بایست هزینه زیادی صرف این امور شود و همچنین این مستندات ارزشمند امکان دارد در بلایای طبیعی و غیر طبیعی همانند آتش سوزی و … دستخوش تغییرات زیادی شوند، لذا همواره این نگرانی ها همراه مدیران خواهد بود. با توجه به اینکه یکی از اهداف شرکت کاوش بررسی و حل مشکلات کاربران و مرتفع نمودن نیاز آنها است، برآن شدیم تا با طراحی و پیاده سازی افزونه بایگانی مدارک در نرم افزار حسابداری باعث خرسندی و آرامش خاطر کاربران خود شویم.

 

چه اسنادی را می‌توانیم بایگانی کنیم؟

با به کارگیری افزونه بایگانی مدارک در نرم افزار حسابداری کاوش می‌توانید کلیه مدارک و مراودات کاغذی و مکتوب خود اعم از سند‌های حسابداری، فاکتورها، چکهای پرداختی/دریافتی، وجوه نقد پرداختی/دریافتی، قرار دادها، مدارک هویتی، پلان‌ها و … را عکس یا اسکن گرفته و با هر فرمتی در جایگاه مناسب به راحتی بایگانی نمایید. مدیران و کارکنان هر مجموعه باتوجه به حقوق دسترسی که در نرم افزار دارند، می‌توانند به اسناد و مدارک مورد نظر خود دسترسی داشته و فارغ از هزینه‌های بالای مستندات چاپی مثل کاغذ و عدم نیاز به پرینت مدارک، مستندات مورد نظرشان را در هر لحظه و به سادگی مشاهده کنند.

 

تصویر افزونه بایگانی مدارک

بایگانی مدارک چه میزان اهمیت دارد؟

پس از بایگانی مدارک در نرم افزار حسابداری، به راحتی می توانید به مستندات خود دسترسی پیدا کرده و دیگر نگران از دست دادن آنها نخواهید بود چرا که با هر بار تهیه پشتیبان از نرم افزار، از کلیه مدارک بایگانی شده در نرم افزار حسابداری نیز پشتیبان تهیه می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص افزونه بایگانی مدارک در نرم افزار حسابداری، با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت بایگانی مدارک : ۱/۵۰۰ هزار تومان