مجموعه نرم افزاری کاوش به اطلاع کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی می رساند، در راستای اجرای طرح برخط سازی CMR، این شرکت موفق به اضافه کردن امکان اخذ کد رهگیری در نرم افزار حمل و نقل بین المللی کاوش گردیده است. با استفاده از امکان مذکور، کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی جهت ثبت CMR های خود و اخذ کد رهگیری برای آنها می توانند از این امکان بهره مند شوند.

امکان اخذ کد رهگیری در نرم افزار حمل و نقل کاوش هم اکنون به تعداد کثیری از شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه گردیده و این شرکت ها موفق به اخذ کد رهگیری با استفاده از این نرم افزار حسابداری گردیده اند که در تصویر فوق نامه تایید برخی از آنها در خصوص موضوع مذکور به نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است مراحل اخذ کد رهگیری در نرم افزار حمل و نقل کاوش بدین صورت است که ابتدا می بایست شرکت های ذی ربط اقدام به تهیه توکن نموده و پس از آن در سایت cmr.rmto.ir ثبت نام نمایند. بدیهی است این شرکت آماده ارائه مشاوره رایگان به شرکت هایی که در ثبت نام و فعال سازی توکن دچار مشکل می شوند، می باشد. تنها کافیست با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی مجموعه نرم افزاری کاوش در تماس باشید.

امکانات نرم افزار حمل و نقل بین المللی